Na wydarzenie zaprasza Centrum Wsparcia Dydaktyki.
Tydzień Jakości Kształcenia (TJK) to wyjątkowe wydarzenie, organizowane w Uniwersytecie Jagiellońskim cyklicznie już od 2012 roku. Celem TJK jest tworzenie warunków sprzyjających zwiększaniu świadomości znaczenia działań projakościowych w Uniwersytecie Jagiellońskim, jak również dostrzeganiu różnorodnych czynników, które wpływają na ocenę jakości kształcenia w naszej Alma Mater. Tydzień Jakości Kształcenia to czas zintensyfikowanego, wspólnego działania wszystkich jednostek uczelni. Członkowie społeczności akademickiej Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach TJK biorą udział w warsztatach i szkoleniach, konkursach, debatach i wykładach poświęconych jakości kształcenia. Tydzień Jakości Kształcenia to dla Uniwersytetu Jagiellońskiego święto jakości.
Tydzień Jakości Kształcenia jest także ukierunkowany na poprawę komunikacji w obrębie społeczności akademickiej Uniwersytetu Jagiellońskiego i wzmocnienie współpracy między jednostkami UJ. TJK to szczególny moment, gdy możliwe jest pogłębienie wiedzy w zakresie działania uczelni, a także możliwości kooperacji i wzajemnego wsparcia w jej ramach. Uniwersytet Jagielloński to organizacja, w której zachodzą różnorodne, złożone procesy i która musi się rozwijać, by sprostać nieustannie zmieniającym się uwarunkowaniom zewnętrznym. TJK jest płaszczyzną dyskusji o tych wyzwaniach i ich wpływie na funkcjonowanie środowiska akademickiego UJ.
Tydzień Jakości Kształcenia to uniwersyteckie przedsięwzięcie, które cieszy się znaczącym i ciągle rosnącym zainteresowaniem jako inspirujące forum wymiany doświadczeń. TJK stwarza możliwość dyskusji i budowy sieci kontaktów w świecie uniwersyteckim. Oferta Tygodnia Jakości Kształcenia jest zawsze bogata, a w jej tworzenie angażują się członkowie wszystkich grup społeczności akademickiej UJ: pracownicy naukowi, pracownicy administracyjni, dydaktycy, studenci i doktoranci – oferta TJK dedykowana jest zarówno im, jak i wszystkim osobom, którym bliskie są cele i tematyka Tygodnia Jakości Kształcenia.